<
You already step in my simple blog. So , what you waiting for ? Just follow me , okay. Thank You| Dashboard | +Follow
My Love Is Yours

Boring //
Tuesday 31 January 2012 | 4:29 am | 0 comments
                                                                   


Assalammualaikum and Annyeonghaseyo ^^ Hello my cutie readers. Ngehehe. Dah makan belum ni ? Kalau belum pi makan sekarang ! Hahaha , menghalau pulak aku :DD So , ape di atas ? Ahahahaha. Kenape semua buat muke pelik ? Maksud aku , what's up ? Kekekeke. Ada baik kah hari ni ? Eh , kenape pulak dengan aku ni ? -.-" Tetibe cakap macam mamak. Err...pedulikan la yee ?

Hummm , actually aku tak tahu nak buat ape. Tengah bosan tahap gaban dah ni. Perut ni pon asyik berbunyi jee. Haduuhh , sabar lah perut. Bapak aku tengah belikan makanan tuu. #Readers : mak tak masak ke?# Mak aku ? Die penat sangat hari ni. Asyik ulang alik dari sekolah ke rumah. Hantar abang aku la tuu >,< Err , kalau nak harapkan aku ? Tahun depan baruu dapat rase makanan yang aku masak XD Hakhakhak. Amboi , tak adelah teruk bebeno sampai tahun depan. 

Hummm cuti minggu depan korang pergi mane ekk ? Hahaha , dah kenape pulak ? Tetibe tanye pasal cuti. Well , excited gitu ! Ahahaha. Okay dah diam ! Aku rase cuti ni pergi Melaka kott. Adik aku laa nak sangat tengok wayang dari minggu lepas -.-" Kenape tak suruh ayah bawa pergi KL jee ? Haha , ni lagi melebih XD 

Eh ? Okay laa. Nak out dulu sebab nak pergi makan ni ! Hahaha , jyeah !! Aku dah kelaparan sangat >,< Hish , macam tak makan setahun pulak. Ngehehehe. Orait , dear. Thanks for reading and BYEYEOM.

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Just a simple words from me. Be nice with me and I'll be with you. Insya-Allah :)

Navigations

Entries About Links

Music Bank


U-kiss - 0330

Credit