<
You already step in my simple blog. So , what you waiting for ? Just follow me , okay. Thank You| Dashboard | +Follow
My Love Is Yours

Just tonight
Monday 30 January 2012 | 6:26 am | 0 comments
                                                                       Inilah Dongho < 3 Hehehe 






 Assalammualaikum and Annyeonghaseyo ^^ Holla hello my cuties readers. Dah siap keje sekolah yang cikgu bagi hari ni ? Untunglah sape yang tak ade keje sekolah tuu -.- #Readers : Tak ade keje sekolah ke ?# Aku ? Confirm confirm la ade ekk. Just Math jee. Haish...subject yang aku benci pulak yee ! Ingatkan pagi tadi tak nak datang sekolah sebab cirit birit. Satu keluarga kene ! Huish..kesian *geleng kepale* 

Yang paling teruk adik aku. Bape kali die keluar masuk tandas sampai tak boleh tidur. Hummm sabar jee lah , dik. Nak buat macam mane ? Kita salahkan tukang masak kat keje kahwin tuu. Hahaha jahat sey aku xD But betul lah....satu kampung cirit birit ! Tak percaye ?? Tanye doktor kat Parit Jawa. Semua yang datang kat klinik tuu sebab cirit birit. Haaaa kesian -.-" 

Aku rase pengantin dengan keluarga pengantin sekali cirit bitit xD Hahaha dah stop! Kenape pulak aku cite pasal bende ni ?? Hish...tak berfaedah langsung. Kahkahkah. Humm pagi tadi pun macam bangang jee. Cikgu aku rampas gambar BEAST , 2PM and all my Korean Idol's picture. Waarrghh !! Rase nak menjerit jee kat situ tahu tak?! Sakit siak hati. Annoying gile kott >,< Banyak jugakk cikgu rampas dari aku ! Aku rase semua. Eh ? Memang semua pon ! Alahai..penat aku print. Habis ink aku jee ! HUH! Mencik aku ! Okay laa. Tak ade mood pulak nak update.

#Readers : Tak de mood or tak de idea. Hehe# Ehemm ! Amboi...kuajaq le tuuw kate tak ade idea xD Hahaha. Serious , aku tengah tak ade mood ni. Cube tengok muke aku betul betul. Nampak bohong ke ? Tak kan ?? Haaaa sebab muke aku suci. Eh ? Lak , ayat tak boleh blah sey -.-" Ahahahaha. Dah dah stop ! Aku serious nak out ni. Thanks for reading , dear. K BYEYEOM < 3

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Just a simple words from me. Be nice with me and I'll be with you. Insya-Allah :)

Navigations

Entries About Links

Music Bank


U-kiss - 0330

Credit