<
You already step in my simple blog. So , what you waiting for ? Just follow me , okay. Thank You| Dashboard | +Follow
My Love Is Yours

Best :DD
Monday 20 February 2012 | 7:13 am | 0 comments


Assalammualaikum and Annyeonghaseyo ^^ Huish , lame yee aku tak bukak blog. Banyak perubahan yang belaku antara aku dan blog. Lak ? Ahahahaha. Ayat tak menahan jee XD Okay Diam ! Aku nak cite pasal Jumaat , Sabtu and Ahad lepas. Pergh ! Best gile :DD Hahahaha. Ce teka ce teka. Dating ? Lak , tak masal. Aku nak dating dengan sape jee? Hantu ?! Hish , Astagfirullahalla'zim. Jangan lah ! Aku dah la dok sorang kat bilik ni. Jangan sampai aku bawa lappy aku gi depan kang. Ehhh , tak boleh nanti line slow. Al maklum , curi line jiran xD

Okat stop ! Dah tak payah nak teka teka lagi. Biar aku jee yang jawab. Aku and family aku mandi air terjun. Hahahahaha. Itu jee kann ? Tapi gempak yee bukan main XD Hadoi , tak boleh bla --/ Best.....dah lame tak mandi air terjun. Hahahaha. Bukan ye kat Gunung Ledang. Ek eleh , ape celop. Ehhh , Ahahaha. Kat Kota Tinggi laa.

Sori la , tak ade gambar sebab malas nak upload plus line slow --/ Babun jee line ni. Menganjing ekk ? Ahahahaha. Kat sane okay laa tapi kaki aku sakit jugak sebab terpijak batu batu yang tajam. Ohh , Damn it ! Aku suke gile --/ Hmmm , maybe ni jee kot aku nak post malam ni. Hadoi , dah ngantuk la mok. Jadual pon belum buat. Ish ish , better aku buat sekarang sebelum my mom get angry. Ohh , bagus Malay + English. Okay okay kepale otak aku dah start biol --/ Hmmm , k lah BYEYEOM !

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Just a simple words from me. Be nice with me and I'll be with you. Insya-Allah :)

Navigations

Entries About Links

Music Bank


U-kiss - 0330

Credit